Regulamin

REGULAMIN PLATFORMY SZKOLENIOWEJ

INSTYTUTU SZKOLENIOWO – DORADCZEGO

 

§ 1

Definicje

W niniejszym regulaminie pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

1)      Regulamin – niniejszy Regulamin;

2)   UsługodawcaInstytut Szkoleniowo-Doradczy JAKUB KUSZMIDER Łódź, ul. Rafowa, nr 6, lok. 1, 93-453 NIP 7292633499, Regon 100440782; biuro: ul. Gdańska 116/7, 90-520 Łódź;

3)  Usługobiorca – Konsument, Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument, Jednostka Publiczna oraz każdy inny podmiot korzystający z Platformy, który wykupił udział w szkoleniu;

4)      Konsument – zgodnie z definicją konsumenta z art. 221 kodeksu cywilnego;

5)      Przedsiębiorca – zgodnie z definicją przedsiębiorcy zawartą w art. 431 kodeksu cywilnego;

6)      Przedsiębiorca-Konsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.

7)      Konto – konto Uczestnika założone przez niego na Platformie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie;

8)      Uczestnik – wyznaczona przez Usługobiorcę pełnoletnia osoba fizyczna uczestnicząca w szkoleniu, przy czym w przypadku Usługobiorcy będącego osobą fizyczną może on być jednocześnie Uczestnikiem;

9)      Strony – łącznie Usługodawca i Usługobiorca;

10)  Strona – Usługodawca lub Usługobiorca;

11)  Szkolenie – świadczona drogą elektroniczną usługa o charakterze szkoleniowym realizowana przez Usługodawcę. Szkolenie może mieć charakter konferencji, warsztatu, webinarium, kursu, egzaminu itp. Szkolenie może być prowadzone asynchroniczne (Uczestnik korzysta z przygotowanych przez Usługodawcę materiałów w samodzielnie wybranym czasie) lub na żywo, na odległość (webinar);

12)  RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.);

13)  Dane – dane, w tym dane osobowe Uczestnika, podane przez Usługobiorcę podczas zawarcia Umowy oraz przez Uczestnika podczas korzystania ze szkolenia

14)  Umowa – zawarta pomiędzy Stronami umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest udział Uczestnika w szkoleniu. O ile Strony zgodnie nie postanowią inaczej ich prawa i obowiązki w ramach Umowy reguluje niniejszy Regulamin;

15)  Platforma – strona internetowa administrowana przez Usługodawcę dostępna pod adresem https://iszd.pl/moje-konto/ oraz jej podstrony, na których dostępne są szkolenia;

16)  Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.);

17)  Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.).

 

§ 2

Postanowienia ogólne

1.      Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Platformy udostępnionej przez Usługodawcę, do przeprowadzania szkoleń.

2.      Regulamin określa m.in.:

a.       sposób zapisywania się na szkolenia, w tym kwestie związane z płatnością za szkolenie;

b.      prawa i obowiązki Usługodawcy, Usługobiorców oraz Uczestników związane z korzystaniem ze szkoleń;

c.       zasady wyłączenia odpowiedzialności Usługodawcy w związku z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń;

3.      Regulamin jest udostępniany Usługobiorcom za pośrednictwem strony www w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.

4.      Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca, podanie danych osobowych jest dobrowolne i każda osoba, której dane są przetwarzane przez Usługodawcę ma prawo wglądu w ich treść, prawo ich aktualizacji i poprawiania. Dokładne zasady przetwarzania danych osobowych wskazane zostały w Polityce prywatności.

 

§ 3

Warunki techniczne niezbędne do korzystania z Platformy

1.      Do korzystania z Platformy wymagany jest komputer lub inny, podobny sprzęt elektroniczny z dostępem do Internetu, posiadanie adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa działająca w najnowszej dostępnej wersji.

2.      Do korzystania z pełnych możliwości Platformy, w tym bezpośredniego kontaktu z osobą prowadzącą szkolenie, w wypadku konkretnych szkoleń, może być wymagane wyposażenie komputera Uczestnika w mikrofon czy w kamerę internetową.

3.      Do prawidłowego korzystania z Platformy oraz do złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia Umowy, w wymagane jest włączenie obsługi plików cookies (ciasteczek) w przeglądarce internetowej, które służą do utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu się do Platformy oraz do utrzymania procesu składania zamówienia przez użytkownika.

 

§ 4

Podstawowe parametry szkoleń

1.      O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu podstawowe parametry danego szkolenia, w tym jego termin, czas trwania, przedmiot, program lub plan oraz warunki techniczne określa informacja o konkretnym szkoleniu.

2.      Usługodawca oświadcza, że podejmuje starania, aby:

a.       szkolenia prowadziły osoby posiadające doświadczenie, kompetencje i uprawnienia niezbędne dla przekazania Uczestnikom wiedzy dotyczącej tematyki szkolenia;

b.      udostępnione materiały szkoleniowe były kompletne, jasne i pozbawione wad prawnych, przy czym materiały są aktualne na dzień udostępnienia szkolenia na Platformie.

3.      Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przyswojenie wiedzy przez Uczestnika czy też z tytułu dowolnego i nieudowodnionego stwierdzenia przez Uczestnika, że poziom szkolenia był nieodpowiedni lub materiały szkoleniowe nie spełniały wymogów z § 3 pkt 2 lit. b). Z tych tytułów Usługobiorca lub Uczestnik nie mogą podnosić wobec Usługodawcy jakichkolwiek roszczeń, odmówić zapłaty całości lub części wynagrodzenia należnego Usługodawcy czy żądać obniżenia tego wynagrodzenia.

 

§ 5

Warunki zawierania Umowy przez złożenie zamówienia przez Usługobiorcę

1.      Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.

2.      Usługodawca oświadcza, że o ile nic innego nie wynika z informacji o konkretnym szkoleniu, szkolenia są płatne.

3.      Wysokość wynagrodzenia za szkolenie określa informacja o szkoleniu. O ile nic innego nie wynika z informacji o konkretnym szkoleniu, w przypadku szkoleń płatnych:

a.       podstawą zapłaty wynagrodzenia jest faktura pro-forma, wystawiona z terminem płatności 7 dni, jednak przypadającym najpóźniej jeden dzień roboczy przed szkoleniem. Jeśli nie ma możliwości zachowania obu warunków terminu płatności faktury pro-forma, wskazanych w zdaniu poprzednim, Usługodawca zastrzega sobie prawo skrócenia terminu płatności. Po opłaceniu faktury pro-forma, Usługodawca wystawi Usługobiorcy fakturę VAT. W przypadku braku rezygnacji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, nieopłacenie faktury pro-forma jeden dzień roboczy przed szkoleniem, spowoduje wystawienie Usługobiorcy faktury VAT;

b.      faktury zostają doręczone Usługobiorcy w formie elektronicznej, na adres skrzynki mailowej podanej przy składaniu zamówienia;

c.       zapłata wynagrodzenia powinna nastąpić w terminie określonym w fakturze, przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany w treści faktury, przy czym za chwilę zapłaty uważa się chwilę uznania rachunku bankowego Usługodawcy kwotą zapłaty;

d.      po zapłacie wynagrodzenia Usługodawca przesyła Usługobiorcy kod dostępu do wykupionego szkolenia.

4.      Do zawarcia umowy konieczna jest rejestracja konta polegająca na wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie https://iszd.pl/moje-konto/. Do zarejestrowania wymagane jest podanie imienia i nazwiska Uczestnika, jego służbowy adres e-mail, nazwę podmiotu, który kieruje Uczestnika na szkolenie. Do złożenia zamówienia wymagane ponadto są dane do wypełnienia faktury po stronie Nabywcy/Usługobiorcy i Odbiorcy/Uczestnika, tj. nazwę firmy/jednostki, jej adres korespondencyjny i numer NIP.

5.      Aby złożyć zamówienie należy po zalogowaniu wybrać interesujące Usługobiorcę szkolenie, uzupełnić dane, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zapoznać się z Regulaminem, co należy odnotować zaznaczając właściwe okienko w formularzu zamówienia po czym kliknąć „Kupuję i płacę”. Potwierdzenie zamówienia wraz z wygenerowaną fakturą proforma zostanie przesłane na podany w zamówieniu adres e-mail.

6.      Przesłanie przez Usługodawcę Usługobiorcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z zawarciem Umowy, co oznacza zobowiązanie Usługobiorcy do zapłaty wynagrodzenia za szkolenie.

 

§ 6

Prawa i obowiązki Usługodawcy

1.      Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie lub planie szkolenia albo do zmian podstawowych parametrów szkolenia, z ważnych powodów lub powodów niezależnych od Usługodawcy. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy do kierowania jakichkolwiek roszczeń wobec Usługodawcy.

2.      Poza innymi przypadkami określonymi w obowiązujących przepisach prawa Usługodawca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:

a.       opóźnienia Usługobiorcy w zapłacie wymaganego wynagrodzenia;

b.      naruszenia przez Usługobiorcę lub Uczestnika postanowień Regulaminu lub Umowy.

3.      Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub niemożność korzystania ze szkolenia spowodowane:

a.       podaniem nieprawdziwych danych w procesie rejestracji, w tym wadliwego adresu poczty elektronicznej lub takiego adresu, do którego Usługobiorca lub Uczestnik nie ma dostępu;

b.      niespełnieniem przez Uczestnika warunków technicznych niezbędnych do korzystania z Platformy;

c.       nieprawidłowym działaniem urządzeń Uczestników, skutkujące brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.

d.      siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niezależnym od Usługodawcy, takim jak: pożar, powódź, strajk, działania władz państwowych.

4.      W razie naruszenia przez Usługobiorcę lub Uczestnika prawa lub Regulaminu Usługodawca może wedle własnego wyboru:

a.       zablokować Usługobiorcy lub Uczestnikowi dostęp do szkolenia;

b.      zablokować Usługobiorcy lub Uczestnikowi możliwość rejestracji na inne szkolenia lub udziału w innych szkoleniach.

 

§ 7

Prawa i obowiązki Usługobiorcy i/lub Uczestnika

1.      Uczestnik ma prawo do udziału w wybranym szkoleniu po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w informacji o tym szkoleniu.

2.      O ile wynika to z informacji o konkretnym szkoleniu Uczestnika ma prawo do zadawania pytań w trakcie szkolenia w formie czatu i/lub głosowo, na zasadach określonych każdorazowo w.w. informacji.

3.      O ile wynika to z informacji o szkoleniu Uczestnik ma prawo do otrzymania po przeprowadzonym szkoleniu materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej.

4.      Uczestnik jest zobowiązany do korzystania ze szkoleń zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami, zwłaszcza do nienaruszania praw innych uczestników szkoleń.

5.      Usługobiorca nie może, bez uprzedniej zgody pisemnej Usługodawcy pod rygorem nieważności przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z Umowy.

 

§ 8

Odstąpienie od umowy w stosunku do Usługobiorców
niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami-Konsumentami

1.      Postanowienia tego paragrafu nie dotyczą Umowy zawieranej przez Usługobiorców – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.

2.      Usługobiorca może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:

a.       śmierć osoby bliskiej Usługobiorcy/Uczestnika

b.      Choroba Usługobiorcy/Uczestnika powodująca niemożliwość wzięcia udziału w szkoleniu;

c.       konieczność wywiązania się z obowiązku wobec organów władzy publicznej, o których Usługobiorca/Uczestnik nie wiedział zawierając Umowę z Usługodawcą (np. wezwanie do sądu, wezwanie do wojska).

3.      W przypadku udokumentowania zaistnienia okoliczności wskazanych powyżej wynagrodzenie uiszczone przez Usługobiorcę jest mu zwracane w całości, z zastrzeżeniem ust. 5.

4.      Odstąpienie od umowy Usługobiorca powinien przesłać do Usługodawcy na adres e-mail kontakt@iszd.pl, lub listem poleconym na adres Usługodawcy.

5.      W przypadku odstąpienia od Umowy na uczestnictwo w szkoleniu, w trakcie jego trwania, z przyczyn wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu, Usługobiorca jest zobowiązany uiścić wynagrodzenie proporcjonalnie za zajęcia, w których wziął lub Uczestnik wziął udział.

6.      W przypadku odstąpienia od umowy na uczestnictwo w szkoleniu przeprowadzanym na żywo, na mniej niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia, z przyczyn innych niż wskazane w ust. 2 niniejszego paragrafu, Usługobiorca jest zobowiązany do zapłaty Usługodawcy całości wynagrodzenia za to szkolenie.

7.      Brak zapłaty wynagrodzenia lub odpowiedniej jego części oraz nie wzięcie udziału w szkoleniu nie są równoznaczne z odstąpieniem od Umowy. W takiej sytuacji, Usługobiorca zobowiązany jest zapłacić Usługodawcy całość wynagrodzenia za szkolenie.

8.      Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy zawartej z Usługobiorcą najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem Szkolenia, jeśli na Szkolenie nie zapisze się wystarczająca liczba Uczestników. Uslugodawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Usługobiorcę, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

9.      Usługodawca ma prawo nie zawrzeć Umowy z Usługobiorcą lub odstąpić od Umowy zawartej w każdym przypadku nieuiszczenia przez Usługobiorcę wynagrodzenia wobec Usługodawcy, wynikającego także z innych tytułów niż szkolenie.

 

§9

Reklamacje przysługujące Usługobiorcom
niebędącym Konsumentami lub Przedsiębiorcami-Konsumentami

1.      Reklamacje dotyczące szkoleń należy kierować na adres e-mail kontakt@iszd.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy w terminie 14 dni od wystąpienia okoliczności będących powodem reklamacji.

2.      Reklamacja powinna zawierać następujące dane:

a.       oznaczenie Usługobiorcy i/lub Uczestnika (imię i nazwisko, nazwę w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne, adres e-mail, adres pocztowy oraz dane osoby uprawnionej do reprezentowania Usługobiorcy w związku ze złożoną reklamacją)

b.      opis problemu leżącego u źródła reklamacji

c.       oczekiwania Usługobiorcy.

3.      Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Usługodawca informuje Usługobiorcę o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli Usługodawca nie odpowie na reklamację w podanym terminie, to uznaje się ją za uzasadnioną.

4.      Reklamacje złożone po upływie terminu wskazanego w ust. 1 lub niezwierające wszystkich wymaganych elementów, wyliczonych w pkt. 2 mogą zostać nierozpatrzone przez Usługodawcę.

 

§ 10

Postanowienia dotyczące Usługobiorców – Konsumentów
oraz Przedsiębiorców-Konsumentów

1.      Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Usługobiorca – Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument mają prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Usługodawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Oświadczenie”).

2.      Usługobiorca – Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument, który zalogował się w celu uczestniczenia w wybranym szkoleniu, rezygnuje z prawa do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu i wyraża na to zgodę.

3.      W przypadku rezygnacji Usługobiorcy – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta w trakcie trwania szkolenia, Usługodawca zwróci Usługobiorcy – Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi uiszczone wynagrodzenie, pomniejszone o wynagrodzenie za zajęcia, w których wziął udział. W przypadku nieuiszczenia wynagrodzenia Usługobiorca – Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument zapłaci Usługodawcy wynagrodzenie za zajęcia, w których wziął udział.

4.      Oświadczenie Usługobiorcy – Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Usługodawcy możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone na piśmie, na adres Usługodawcy lub wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@iszd.pl.

5.      Usługodawca niezwłocznie, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia, zwróci Usługobiorcy – Konsumentowi lub Przedsiębiorcy – Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 3.

6.      Zwrot wynagrodzenia nastąpi w tej samej formie w jakiej dokonano zapłaty, chyba że Usługobiorca – Konsument lub Przedsiębiorca – Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.      Usługodawca rozpatruje reklamacje z tytułu niezgodności świadczenia z umową w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Usługobiorcę – Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Usługodawca nie ustosunkuje się do żądań Usługobiorcy – Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta oznacza to uznanie żądania za uzasadnione.

 

§ 11

Własność intelektualna i prawa autorskie

1.      Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Usługobiorcy i Uczestnikom są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców. Są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Usługodawcy.

2.      O ile nic innego nie wynika z Umowy, oferty lub informacji o szkoleniu dostępnej z chwilą dostarczenia albo udostępnienia Usługobiorcy lub Uczestnikowi materiałów szkoleniowych, to Usługodawca udziela Usługobiorcy niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z tych materiałów, wyłącznie dla potrzeb własnych Usługobiorcy. Licencja nie zawiera prawa do zwielokrotniania i/lub wprowadzania do obrotu tych materiałów czy udostępniania materiałów osobom trzecim lub udzielania dalszych licencji. Udzielenie licencji następuje w ramach wynagrodzenia za dane szkolenie.

3.      Usługodawca oświadcza, że zamierza rejestrować, archiwizować i ewentualnie udostępniać wypowiedzi Uczestników szkoleń, a jeżeli w trakcie szkolenia nastąpi połączenie wideo, to również wizerunki Uczestników. Uczestnicy udzielają na to zgody poprzez rejestrację na dane szkolenie. Usługodawca na wniosek Uczestnika lub Usługobiorcy ma obowiązek usunąć zarejestrowane materiały.

4.      Jeżeli Usługodawca zdecyduje się udostępnić wypowiedzi Uczestników szkolenia (np. poprzez zamieszczenie na Platformie nagrania szkolenia przeprowadzanego na żywo), to Usługodawca zobowiązuje się do zanonimizowania danych osobowych i wizerunków Uczestników nagrania tak, aby niemożliwe byłoby ich zidentyfikowanie.

5.      Uczestnik ma obowiązek poinformowania Usługodawcy jeśli podczas szkolenia poda informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa lub dane podlegające jakiejkolwiek ochronie wynikającej z przepisów prawa. W przypadku braku takiej informacji ze strony uczestnika Usługodawcy nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Uczestnika lub osób trzecich za wykorzystanie tych informacji w sposób wskazany w ust. 3 niniejszego paragrafu.

6.      Usługobiorca oraz Uczestnik nie są uprawnieni do utrwalania dźwięku i/lub obrazu przebiegu szkolenia bez pisemnej zgody Usługodawcy, pod rygorem nieważności. W utrwalenia szkolenia bez takiej zgody, Usługodawca może żądać od Usługobiorcy i/lub Uczestnika skasowania nagrania, lub jeżeli zostało ono już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet.

 

§ 12

Postanowienia Końcowe

1.      Regulamin może zostać zmodyfikowany w dowolnym momencie poprzez opublikowanie jego zaktualizowanej wersji na stronie Platformy i poprzez podanie na stronie iszd.pl informacji o zmianie lub poprzez zapewnienie użytkownikom innego powiadomienia. Korzystanie przez Usługobiorcę lub Uczestnika ze szkolenia po wprowadzeniu tych zmian jest rozumiane jako wyrażenie akceptacji nowej wersji Regulaminu.

2.      Usługobiorca nie może bez pisemnej zgody Usługodawcy pod rygorem nieważności ustanowić praw na prawach wynikających z Umowy.

3.      W zakresie spraw nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu stosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, zwłaszcza Kodeksu cywilnego.

4.      Użytkownicy Platformy zobowiązują się do korzystania z Platformy w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego i przyjętymi zwyczajami.

5.      Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą – Konsumentem lub Przedsiębiorcą – Konsumentem zostaje poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania cywilnego.

6.      Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych między Usługodawcą a Usługobiorcą, który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi powszechnemu właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

7.      Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie iszd.pl.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od

umowy zawartej na odległość/poza

lokalem przedsiębiorstwa

 

……………………………………..

imię i nazwisko

 

……………………………………..

adres

 

……………………………………..

nr klienta/zamówienia

 

Instytut Szkoleniowo – Doradczy Jakub Kuszmider

Gdańska 116/7

90-520 Łódź

OŚWIADCZENIE

O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ
NA ODLEGŁOŚĆ/POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA

 

Oświadczam, że na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.) niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie usługi szkoleniowej zwartej z Instytutem Szkoleniowo-Doradczym w dniu ……

 

Wariant A

 

Oświadczam, że zwrot płatności ma nastąpić przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy zawarciu w.w. umowy.

 

Wariant B

 

Oświadczam, że chcę, by zwrot płatności nastąpił na następujący numer rachunku bankowego:

 

…………………………………………………………………………………………….

 

………………………………………

czytelny podpis

 

 

………………………………………

miejscowość i data