Zgodnie z § 11b ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2020r. poz. 493), jeżeli ograniczone jest funkcjonowanie jednostki oświaty listy kandydatów, które są jednocześnie wynikami postępowania rekrutacyjnego do danej jednostki, umieszcza się na stronie internetowej tej jednostki do publicznej wiadomości.
Natomiast w ocenie UODO nie jest dopuszczalne udostępnianie list kandydatów na fanpage’ach placówek, czy na portalach społecznościowych. Przy publikacji list kandydatów w internecie administrator powinien dokonać analizy ryzyka takiego działania. Istotne jest ograniczenie przechowywania, oraz minimalizacja danych. Dane należy przetwarzać nie dłużej, niż jest to niezbędne do celów, w których są przetwarzane. Dodatkowo UODO zaleca usunięcie list przyjętych kandydatów ze stron internetowych, w momencie zakończenia ograniczenia funkcjonowania placówki. W czasie normalnego funkcjonowania, listy powinny zostać wywieszone w placówce na tablicy ogłoszeń.
UODO zaleca również, aby w miarę możliwości dyrektorzy placówek korzystali z elektronicznych form komunikacji i o wynikach rekrutacji informowali indywidualnie danego kandydata i jego rodziców.